Melodifestivalsfinal : kommentar



Jag tippade helt rätt! Jämför resultaten och mina gissningar (inom parantes):

1 (1). Anna Bergendahl
2 (2). Salem al Fakir
3 (3). Eric Saade
4 (4). Darin
5 (5). Timoteij
6 (8). Andreas Johnson
7 (9). Ola
8 (7). Jessica Andersson
9 (6). Peter Jöback (kvällens stora överraskning för mig, att INGEN verkade gilla den)
10 (10). Pernilla Wahlgren

Sedan är jag mest glad över att Timoteij inte heller gick hem någonstans (förutom i Luleå—så klart). Spännande tävling. Jag gillade de internationella jurygrupperna, jag var skraj att de skulle ställa till kaos med konstiga röster.

Jag är inte helt nöjd med valet av Anna Bergendahl, men det har “legat i luften“...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0