Andra delfinalen : kommentar

Fyra solokillar i finalen så här långt, det är väl inte helt lyckat! Dessutom har varken Darin eller Peter Jöback tävlat ännu och båda dem måste väl räknas som starka finalkandidater..?

Resultatet igår är väl ok... Jag tror både Eric Saade och Andreas Johnson får det tufft i finalen, Ola har en bättre låt än Eric Saade i ungefär samma genre, och detsamma gäller Salem al Fakir och Andreas Johnson—men vi får väl se... Jag gillar ju helt enkelt inte “Manboy“ så mycket, men det gjorde ju uppenbarligen de som röstade.

Kalle Moraeus och Orsa Spelmän känns bra i Andra Chansen, det var den låten värd, men inte längre än så hoppas jag! Sedan hade jag hellre gett Pauline’s Andra Chansen plats till Hanna Lindblad’s “Manipulated“, jag tyckte att hennes satsning (för hon måste väl ändå satsat hårdast av alla bidrag i år?) var värd lite credit!

Nästa vecka går Darin och Alcazar till final, Elin Lanto och Erik Linder till Andra Chansen! :) Skojar, men visst känns det rätt troligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0