Melodifestivalen : direktkommentarer

Måns Zelmerlöw : Bra, men inte lika stabilt som i delfinalen. Lite falsksång och konstig timing...

Caroline af Ugglas : Vilket enormt publikstöd! Låten bara växer med hennes självförtroende!

Agnes : Vilken artist hon är! Varför har inte hon internationell karriär? Speciellt med en så bra låt som "Release Me" som ligger på listorna nu?

H.E.A.T. : Ojojoj vad han sjunger! Får gärna skrälla för mig, jag gillar verkligen den här låten!

Emilia : Min första kisspaus! Hon borde faktiskt inte vara i final!

Alcazar : Ösigt, men inte min favorit...

Sarah Dawn Finer : Kanonlåt, men inte så bra nummer... och Sarah var faktiskt inte inte i sitt essä ikväll!

E.M.D. : Smart ändring i öppningen. Aningen säkrare i numret, men inte bra nog egentligen. Synd på otroligt catchy låt!

Sofia : Fan, det svänger ju! De skulle skickat in den här till grekiska festivalen, där hade den kanske vunnit, och det skulle säkert gå ganska bra för den även i ESC. Liiite mer rock'n'roll från Sofia och jag hade fallit pladask!

Molly Sandén : En låt som hade kunnat vinna melodifestivalen i mitten på 90-talet. Nu borde den vara chanslös. Jag hoppas det i alla fall!

Malena Erman : Det känns som en vinnare, gör det inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0