Sista dagen på jobbet

I onsdags jobbade jag sista dagen på Hanft Raboy & Partners. Det känns onekligen lite snörpligt. Jag hade ju hoppats att det här jobbet skulle kunna leda till arbetstillstånd, green card, och så småningom amerikanskt medborgarskap. Allt det där ska ju fortfarande hända, men först måste jag plugga i två år till. Så i slutet av januari sätter jag mig vid skolbänken igen...

Jag har lärt mig så mycket under det är året (plus några månader som praktikant) och borde inte vara annat än tacksam över chansen!

Men allra först väntar två månaders härliga resor till Boden, Stockholm, Göteborg, Mumbai, Orissa och Kerala, för att träffa familj, vänner, en ny liten bebis, och se föreställningar och nya platser i Indien. Allt det ska bli kanon!

Kommentarer
Postat av: Magda med William, Ludwig, Filip & Erik

Åh,jag förstår att det måste kännas trist, men du får försöka fokusera på (som du säger)att du fått en sådan chans att lära dig så mycket. Och du är ju så superduktig! Vad blir det du läser nu då?



Trevligt att höra att du (och Paresh?)dyker upp i Boden också. Vore ju så roligt om vi skulle lyckas denna gång istället att träffas.

Tack förresten för dina snälla kommentarer i min blogg, det värmer. Imorgon är det dags för familj nr 1 och 2, så jag är lite nervös...

Ha det gott!

2008-11-28 @ 18:02:39
URL: http://magdas.blogg.se/
Postat av: Magda med William, Ludwig, Filip & Erik

Hmm, såg lite skumt ut det där...jag menar förstås att jag ska fota två familjer imorgon :) Jag är lite trött idag :)

2008-11-28 @ 19:03:14
URL: http://magdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0