Melodifestivalen : min final

Jag hoppas Sanna Nielsen vinner ikväll, även om jag inte tror det är särskilt troligt.

Men strunt i det, här är min drömfinal:

Från deltävling 1:
Velvet : Deja Vu
Amy Diamond : Thank You

Från deltävling 2:
Sanna Nielsen : Empty Room
Johnson & Häggkvist : One Love

Från deltävling 3:
BWO : Lay Your Love On Me
Patrik Isaksson : Under mitt tunna skinn

Från deltävling 4:
Charlotte Perrelli : Hero
Sibel : That is Where I'll Go

Via andra chansen:
Ola : Love in Stereo
Linda Bengtzing : Hur svårt kan det va?

Jag blir helt pirrig när jag ser den listan. Det hade varit en makalös final... Ingen Christer Sjögren, ingen Nordman... Men men...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller med, hoppas att Sanna vinner i kväll..

2008-03-15 @ 19:01:15
URL: http://sandraskrypin.blogg.se
Postat av: Mió Evanne

puss puss från N.Y


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0