Dags för semester i Sverige

Ikväll efter jobbet flyger jag och Paresh till Sverige på semester. Vi landar på Arlanda i övermorgon, och då kommer Cecilia och Stefan dit och håller oss sällskap tills vi flyger vidare till Luleå. Paresh stannar i en vecka då vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt; träffa nya familjemedlemmen Lukas, fira pappas födelsedag, möta våra guddöttrar Lykke och Lotus. Jag stannar några dagar längre och sedan flyger jag till Stockholm för att under några dagar träffa alla vänner och gudsonen Love! Jag önskar jag kunde stanna längre både uppe i Boden med familjen och i Stockholm med vännerna. Men två veckors semester är allt jag har! Ni är lyckligt lottade i Sverige. Glöm inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0