Åsa och Mimmi!

Åsa och Mimmi

Dagen innan jag åkte tillbaka till New York hade jag äran och glädjen att vara Åsa's bestman när hon ingick i partnerskap (hu så torrt det låter, när ska vi få gifta oss som alla andra?) med sin Mimmi. Det var en liten, vacker ceremoni i kyrkan i Farsta där Åsa och Mimmi bor.

Efter att ha tagit hand om den lagliga aspekten med Maria Wetterstrand som vigselförättare (nu var jag där igen), hade de en välsignelseceremoni inne i kyrkan där Kajsa Grytt sjöng och Åsa fick sig ett gott skratt när nervositeten tog överhanden för en stund! Efter att ha firat med champagne hemma i deras lägenhet åt vi en fantastisk middag tillsammans; Åsa, Mimmi, jag och Ulf som var Mimmi's bestman.

Det var otroligt härligt att få vara med om ert bröllop (jag ger upp) och jag och Paresh önskar er all lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0