Spooky!

Thriller 25 Främling 25

Det här är så roligt!

25 år sedan fick jag två kasettband (japp, kasettband), som faktiskt förändrade mitt liv! Michael Jacksons "Thriller" (som fick mig att vilja bli dansare) och Carolas "Främling" (som fick mig att bli.... galen i Carola). Nu släpps dessa två album i jubileumsupplagor med extramaterial och tidigare osläppta låtar. Titta på omslagen: originalet med en guldram och "25" lagt till titeln. Skivorna släpps med bara en veckas mellanrum. "Främling" är Sveriges mest sålda album genom tiderna och "Thriller" är ju som bekant det mest sålda albumet i världen. Spooky!

Jag inser att även min galenskap firar 25 år i år! =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ha ha! Hi hi! Ho ho! Det slog mig för ett tag sen och jag tänkte skriva till dig, men glömde bort. Grattis till de första 25 åren

2008-03-02 @ 20:52:07
URL: http://ceciliaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0