Melodifestivalen : tredje delfinalen

Jag fortsätter att tippa helt fel, men ger inte upp!

Om vi ska börja med vad som jag tror är enkelt att förutse den här veckan - de tre låtarna som åker ut direkt: Mickey Huskic - "Izdajice", Thérèse Andersson - "When You Need Me", och Frida Muranius feat. Headline - "Upp o hoppa".  De två finalplatserna borde också vara lätta att spika, men efter förra veckans "skräll" kan man väl inte vara säker på nåt...

Till final:
BWO : Lay Your Love On Me
Patrik Isaksson & Bandet : Under mitt tunna skinn

Till andra chansen:
Caracola :  Smiling in Love
Ainbusk : Jag saknar dig ibland

Patrik Isakssons låt verkar vara underbar. Jag är ju svag för hans svensktoppsrock. BWO är lite "tom tunna skramlar mest", och jag skulle hellre ha Eskobar till finalen, eller åtminstone till andra chansen istället för Caracola. Men så här tror jag resultatet kommer se ut. Tredje gången gillt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0