Bagaget borta

Nu är jag i Sverige, jag kom med på planet 14.00 (fast det lyfte 15.30). Så skönt att det inte strulade mer än så!

Men...mitt bagage är borta. Igen. Så klart. Det händer ju mig på var och varannan resa (förra resan till Sverige - borta i ca 24 timmar, förra resan till USA - borta i två veckor), det är bara att hoppas att de kommer fram innan jul, så alla får sina julklappar... Tyvärr blev det så sent igårkväll med försenat flyg och stå i kö för att anmäla försvunnet bagage att det inte blev någon middag med vänner!

Jag har precis ätit frukost på hotellet och ska åka till Arlanda för att flyga till Luleå. Ska bli så skönt! Och det sköna i kråksången är att jag i vanlig ordning får $500 av American Express för att köpa kläder när bagaget är borta.

Det ligger lite, lite snö på marken i Stockholm. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0