Som sagt...

Som sagt, jag gillar verkligen INTE att resa... (scrolla ned och se mitt inlägg om resan TILL Sverige). Igår när jag flög tillbaka till New York hände följande:

Jag hade köpt en biljett via London, men jag kunde inte checka in online för sträckan London-New York. Inte ens på plats på Arlanda kunde de checka in mig den sträckan (?!). Så när jag landar i London (försenat såklart) får jag tränga mig förbi HORDER av människor i säkerhetskontrollen för att ha en chans att hinna.

När jag äntligen kom fram till disken för att checka in, var där redan kaos. Några andra passagerare får höra att de precis missat sitt flyg. Varför säljs biljetter med så tajta connections när Heathrow tar sån tid numera? De drog med en grupp av oss från en disk till en annan (halvjogggandes genom terminalen), och när incheckningen äntligen var avklarad var det bara att rusa till gaten.

Min vegetariska mat fanns inte ombord.

Vi landade i New York ca en timme försenade.

Och... min resväska var borta igen (båda vägarna den här resan), och det tog ca en timma att få göra en anmälan.

Ringde in imorse för att kolla vad som händer, men då var deras datorsystem nere...

Jag vet - Jag ar en gnällspik...
Men nu är jag "hemma" igen och längtar efter lite vardag!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hur går det, har du fått din väska? Skönt att vara hemma trotsallt?
Kram

2007-08-19 @ 15:11:09
URL: http://ceciliaenberg.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Nej, ingen vaska annu. De har fortfarande inte hittat den... I London star tydligen 1000-tals herrelosa vaskor (enligt deras customer service) och det kommer nog droja nagra dagar till innan jag vaskan tillbaka.
Absolut skont att vara hemma, aven om jag saknar alla vanner i Sthlm!

2007-08-19 @ 19:05:24
URL: http://kennethjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0