Foto : Jazz



Sanslöst att den här killen ens ville att jag skulle fota honom... Jazz är en fransk modell som såg några av mina bilder online och hörde av sig när han skulle komma till New York i en vecka och ville planera ett 'shoot'. Jag emailade tillbaka och undrade om han förstått att jag bara är en hobbyfotograf. Men det ville han ändå. Kul tyckte jag. Då. Nu har han sett några av bilderna och är inte nöjd alls. Han hävdar att det inte har med mig att göra utan med hans ansiktsuttryck på bilderna, men jag vet inte jag... Han vill ses en gång till innan han åker hem för att fota mer. Det låter ju bra, men nu är jag dubbelt nervös kan jag lugnt säga! Jag kanske ska hålla mig undan modeller i framtiden...

Se fler och större bilder på min Flickr sida.

Kommentarer
Postat av: Betty

Vilken vacker man! Älskar djupet och kontrasterna i det stora fotot :-) Du är suverän på att fota!!!

2009-05-29 @ 18:53:27
Postat av: Magda med William, Ludwig, Filip och Erik

jag förstår att han hörde av sig, jag är alltid så imponerad av dina bilder! Du är så duktig och har sådan känsla för att fota!! Jag tror absolut inte det hade med dig att göra.

2009-05-29 @ 20:55:09
URL: http://magdas.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Kara vanner TACK! Jag kande mig lite halvknackt maste jag saga, sa lite glada tillrop hjalper ju!! Vi ska ev ses imorgon for mer foto... hoppas han blir mer nojd da!

2009-05-30 @ 03:04:21
Postat av: Jonny

Men Kenneth, vars ska det här nu ta vägen?



"Blogginlägg från 2010-04-15,

Har precis plåtat klart Madonna för hennes nya skivomslag och hon är jättenöjd. Madde var mycket lättare att jobba med än vad man läst i tidningarna."



Jättefina bilder på Jazz!!!

2009-05-31 @ 18:16:19
URL: http://www.jonnykristoffersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0