Bloggar på halvfart

Under Sverigevistelsen verkar bloggandet gå lite på halvfart... Men om jag ska summera vad som händer så har jag varit i Stockholm en vecka med mycket häng med Love (som älskar att dansa till Michael Jackson), fika och barhäng med vänner, och ett besök i skärgården. Jag har även varit en dryg vecka i Boden med möbelköp, packning, uppackning och allmänna flyttbestyr med mina föräldrar som flyttar till lägenhet i september. Jag har träffat Alex för första gången (men det blev väldigt kort) och hans storebror. Lukas ser jag i nästa vecka. Igår var jag, Åsa, Mimmi och Lykke och hälsade på Birgitta, Sean, Lykke (ja, två Lykke) och Lotus i Västbo. I nästa vecka kommer Paresh. Vi hörs mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0