Melodifestivalen : fjärde delfinalen (kommentar)

Det var flera nummer som inte var snygga nog i kvällens delfinal, bland annat Sarah Dawn Finers bidrag. Låten är kanon, hon sjunger den snyggt, men vad gjorde dansarna och vad hade de på sig? Vad hade hon själv på sig? Jag tror faktiskt hon förlorade sin finalplats på grund av tråkigt nummer. Malena Ermans nummer däremot var kanonsnyggt (även om koreografin kunde varit intressantare) och lyfte låten till nya dimensioner! Agnes dansare måste få nåt snyggare att göra och ha på sig till finalen! Guldvästar på killarna? Det är ett av de billigaste knepen som finns! Fy! Hon förtjänar bättre!

Till Final
Agnes och Malena Erman
(jag tippade Agnes och Sarah Dawn Finer)

Till Andra Chansen
Star Pilots och Sarah Dawn Finer
(jag tippade Star Pilots och Thorleifs)

Så lite halvrätt så där! Skönt att Malena Erman fick ersätta Thorleifs i topp fyra. Jag har inget emot resultatet alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0