Första delfinalen : kommentar

Jamen se där! Det gick ju alldeles utmärkt det där! Har det slutligen svängt nu i Melodifestivalen? Att de “riktiga“ låtarna går bättre än stolligheterna?

Jag ville ju ha Ola och Salem al Fakir i finalen och jag fick ju som jag ville. Sedan ville jag ha Pain of Salvation i Andra Chansen (hoppas de kan avancera därifrån till final sen) och det gick ju också bra. Jag valde Jenny Silver som andra låt i Andra Chansen, men efter att ha sett hennes nummer så är jag glad att det inte blev så—hon lyckades sabba en bra låt med ett pinsamt framförande. Jessica Andersson och Linda Pritchard hade ju kunnat byta plats i Andra Chansen istället...

Snyggt röstat Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0