Design : Min bilder sprids på bloggar



Om man inte är typen som räds fildelning så kan internet verkligen vara fascinerande. En 18-årig fransyska har på ett eller annat sätt råkat se en av mina bilder (se ovan) på Flickr, och lade in den på sin blogg. Där har sedan andra sett bilden och spridit den vidare. Inget enastående på nåt sätt—bara en liten fascinerade inblick i hur internet sprider information vidare utan direkt påverkan av upphovsmakaren.

Bloggen som spred bilden
En annan blogg som sprider en av mina bilder

Kommentarer
Postat av: Majken

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 11:05:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0