Pride i New York City



Igår var det Pride parad i New York. Borgmästaren Michael Bloomberg, senatorn Chuck Schumer och nye guvernören David Paterson var alla delaktiga. Först var det stekhet sol och sedan kom ett störtregn utan like, så all heder till alla som tappert promenerade genom Manhattan. Många av dem på skyhöga klackar...

Jag tror de flesta New York bor håller med om att detta den roligaste festivalen i New York. Man ser bara glada människor på gatorna. Gamla, unga, heteros och homos.

Bild från New York Times

Kommentarer
Postat av: Magda med William, Ludwig, FIlip & Erik

vilken folkfest! Ser hur häftigt ut som helst. Som jag sagt tidigare, jag är allt lite(läs mycket s) avundsjuk på dig som får bo mitt i pulsen! Måste försöka jobba med flygrädslan och återvända för ett besök i NY.

2008-07-04 @ 11:10:04
URL: http://magdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0