Design : Tredje veckan på mitt internship

Match.com banner Match.com banner

Det här är två exempel på banners jag jobbar på för match.com. Jag har gjort dessa från "scratch" (bilderna och logorna fanns så klart redan). Båda banners kommer vara animerade i flash och ha fyra olika bilder som växlar, och sökfunktionen kommer så klart fungera...

Chemistry banner Chemistry banner 

Sedan har jag också jobbat för match.com's rivaler chemistry.com. De är lite mer "edgy" i sin framtoning. Jag har gjort en hel rad såna här bilder. Två blev godkända, den första här ovan, och en som jag inte tyckte så mycket om själv. Dessa ska också animeras i flash.

I'm having so much fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0