Lägesrapport en regnig dag

Paresh är i Zurich och jobbar. Cecilia Enberg bor hos oss medan hon jobbar på Lower East Printshop i en månad. Jag sitter på praktiken och väntar på arbetsuppgifter. Det har börjat bli kallare. Det regnar. Jag har vita Converse på mig. Jag klev rakt i en vattenpöl på vägen hit. Jag gillar Britney's nya låtar. Mycket. Paresh har plötsligt blivit flygrädd. Alla midterm prov är avklarade. Jag är stressad över skolarbete och webjobb. Jag har alldeles för lätt för att bli stressad. Jag borde göra yoga oftare. Borde. Njuter av den andra "Millenium" boken. Universal har skickat mig Carolas nya skiva. Hoppas den kommer innan helgen. Jag gillar INTE promosingeln. Det är inte så spännande med Facebook längre. Jag åt ingen frukost. Allt är helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0