Landat på Arlanda

Jag hatar att resa!

Igår skulle jag blivit upplockad av SuperShuttle som tar en till flygplatsen klockan 16.00. De kom 17.00 och han körde som en galning för att ingen skulle missa sina flyg. Jag var bitvis ganska rädd!

Det var ingen risk att jag skulle missa mitt flyg dock... Det var tre timmar försenat OCH de hade ingen underhållning. Inga filmer, musik etc.

Landade i London två timmar försent, med 20 min tills min gate för resan till Stockholm skulle stänga. Stå i kö för säkerhetskontroll och sedan SPRINGA genom Heathrow! Svettig och härlig kom jag fram till gaten ca 15 minuter efter att de skulle ha stängt.... Men de var OCKSÅ försenade så det var ingen fara.

Väl på Arlanda så var min väska "borta" (kvar i London) och jag får den först imorgon...

Nåja!! Nu är jag hemma i Sverige i alla fall och väntar på mitt flyg hem till Norrland! Ska bli skönt! Ser fram emot soliga lata dagar, färska jordgubbar i fil, och att träffa alla - inklusive senaste tillskottet i familjen, lille Jack!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jaha! Gjorde du några fynd i Boden då med alla dina dolares?

2007-07-23 @ 18:03:22
URL: http://ceciliaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0