Ingen väska

Nu är det 11 dagar sedan jag kom tillbaka till New York, och jag har fortfarande inte fått tillbaka min resväska. Men igår fick jag i alla fall ett samtal från American Express (inte flygbolaget!!) där de bekräftar att min väska är hittad och på väg till New York! Få se om den kommer under dagen idag eller imorgon... Det spelar inte så stor roll egentligen, skönt bara att de hittat den!
 
Igår fick jag höra en mardrömshistoria om hur väskor förvaras i stora hangarer där ingen längre kollar upp dem. Efter några månader säljs de vidare till någon second hand försäljare... Skönt att det inte blev så!!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Skönt att din resväska är på väg! Snygg blogg du har!

2007-08-27 @ 06:13:28
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0